• Gratis verzending vanaf €30,-
  • Vandaag besteld, morgen in huis
  • Gratis retourneren binnen 14 dagen

Veelgestelde vragen

AdviesVerzenden & bezorgingBetaalmogelijkhedenRetournerenWaar te koopProducten en garantie

Advies

Hoe behoud ik de kleur van mijn beddengoed?

Wanneer je dekbedovertrekken, kussenslopen en (hoes)lakens wast draai deze dan altijd binnenstebuiten zodat de kleur van het bedtextiel behoudt en de kleuren niet vaal worden. Ook is het belangrijk dat je de juiste hoeveelheid wasmiddel gebruikt voor de juiste kleuren. Op deze manier voorkom je slijtage aan de uitstraling of print. Kijk voor wasmiddelgebruik advies op het pak van het wasmiddel. 

Hoe was ik mijn Cinderella beddengoed?

Wij adviseren om de beddengoed bij aankoop altijd eerst te wassen. Dit kan volgens de was instructies zoals aangegeven op de verpakking en het was etiket. Was het beddengoed altijd binnenstebuiten en met gelijke kleuren.

Welke materiaal beddengoed past bij mij?

Het antwoord op deze vraag is per persoon verschillend. Denk goed na over wat voor soort slaper je bent. Lig je s ’nachts te zweten in bed dan is een 100% katoenen dekbedovertrek de beste keuze. Heb je het snel koud tijdens het slapen? Dan is flanel jouw beste vriend. Bekijk hier onze uitgebreide materiaal adviespagina.

Wat is een instopstrook?

Cinderella dekbedovertrekken zijn voorzien van een dubbele instopstrook over de gehele breedte. Een instopstrook is een extra strook van 30cm aan de onderzijde van het dekbedovertrek, waardoor de totale lengte van het dekbedovertrek 250cm lang is. De instopstrook zorgt er voor dat je het dekbedovertrek goed onder de matras kan stoppen, goed op zijn plaatst blijft en je hierdoor geen koude voeten krijgt.

Welke maat dekbedovertrek heb ik nodig voor mijn dekbed?

Onze Cinderella dekbedovertrekken zijn verkrijgbaar in de Nederlandse maten: 140x200/220 cm (1-persoons), 200x200/220 cm (2-persoons), 240x200/220 cm (lits-jumeaux) en 260x200/220 cm (extra breed lits-jumeaux).

Binnen deze collectie zijn er extra maten beschikbaar die bestaan uit een andere confectie en waarbij het dekbedovertrek set een rits bevat. Het gaat hierbij om de extra maten: 135x200 cm, 155x200 cm en 200x200 cm met een bijpassende kussensloop van 80x80 cm.

Kom je er niet uit en heb je meer hulp nodig bij het vinden van de juiste maat dekbedovertrek? Lees dan onze adviespagina.

Welke maat hoeslaken heb ik nodig?

Bij het vinden van het juiste hoeslaken is niet alleen het opmeten van de lengte en breedte van je matras belangrijk, maar ook de dikte! Cinderella hoeslakens hebben een bepaalde hoek en deze bepaald of je hoeslaken goed om de matras sluit.

Heb je een topmatras of topper op je bed/boxspring liggen? Dan heb je een topper hoeslaken nodig. Heb je een verstelbaar bed of boxspring? Dan heb je een topper hoeslaken of hoeslaken inclusief split nodig. 

Ik heb een dekbedovertrek/hoeslaken/laken gekocht, wat nu?

Eerst lekker wassen natuurlijk ;). Dit kan altijd volgens de wasvoorschriften die op het wasetiket van het product staan. Was het product de eerste keer apart en binnenstebuiten, zo behoud je de kleur beter en voorkom je dat kleuren vaal worden!

Verzenden & bezorging

Kan ik mijn pakketje volgen?

Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je een mailtje met de track and trace code. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Wanneer je op werkdagen vóór 16.30 uur een bestelling plaatst, wordt deze standaard de volgende dag geleverd. Dit geldt alleen voor bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn. Zodra je pakket ons warehouse verlaat, ontvang je hierover een mail met een track & trace code voor het volgen van je pakket tot aan ontvangst. 

Wat zijn de kosten voor verzending?

Voor Nederland geldt dat orders die op werkdagen voor 16:30 uur zijn geplaatst de volgende dag worden bezorgd. Vanaf € 30,00 is de verzending gratis. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten €3,95.

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?

Bij Cinderella kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:

iDEAL
Met iDEAL betaal je direct via de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank het openstaande bedrag voor jouw bestelling. Je kunt met iDEAL betalen als je klant bent bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, Revolut, SNS, Svenska Handelsbanken, Triodos Bank of Van Lanschot. 

Creditcard
Met VISA of MasterCard betaal je gemakkelijk én veilig wereldwijd. Je aankopen zijn tot 180 dagen verzekerd. 

Bancontact
Bancontact is een betaalmogelijkheid voor onze Belgische klanten. Hiermee betaal je direct via een vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

Giropay
Giropay is een betaalmogelijkheid voor onze Duitse klanten. Hiermee betaal je direct via een vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Bij Cinderella heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling/product terug te sturen binnen 14 werkdagen na ontvangst. De retourinstructies vind je op de meegestuurde pakbon. Het product moet onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van de aangehechte labels worden teruggestuurd. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt. 

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Wanneer je de retourinstructies volgt op de meegeleverde pakbon, is retourneren altijd gratis. Het is uiteraard ook mogelijk om producten via een andere vervoerder te retourneren, echter zijn de kosten dan wel voor eigen rekening. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Bij Cinderella heb je altijd de mogelijkheid je bestelling te retourneren binnen 14 werkdagen na ontvangst. De retourinstructies vind je op de meegestuurde pakbon. Het product moet onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van de aangehechte labels worden teruggestuurd. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt. 

Waar te koop

Waar zijn Cinderella producten te koop?

Klik hier voor alle (online) verkooppunten van Cinderella.

Producten en garantie

Heb ik garantie?

Wij doen al jarenlang ons uiterste best om de kwaliteit van Cinderella goed te bewaken en zitten hier bovenop. Wij streven, garanderen en geloven in onze hoge kwaliteit producten. Daarom geven wij op al onze producten één jaar garantie vanaf de dag van aankoop. Bewaar altijd je aankoopbewijs of bestelnummer als garantiebewijs. Zonder aankoopbewijs kunnen wij je helaas niet verder helpen.

Ik heb een product gekocht bij een andere winkel/webshop, heb ik dan ook garantie?

Wij adviseren altijd om contact op te nemen met de winkel of webshop van aankoop. Zij handelen de vragen- en/of klachtenprocedure af en verlenen eventueel garantie. 

Wij helpen je graag!

Heb je geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande gegevens. Wij helpen je graag!

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 t/m 17.00 uur.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »